ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025
Διάκριση φοιτητριών και φοιτητών του Κέντρου Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών Α.Π.Θ. οι οποίοι διδάσκονται τη γαλλική ως ξένη γλώσσα για το επίπεδο Β2-Γ2 στο Διαγωνισμό HAΪKU που διοργάνωσε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας (C.E.O – F.I.P.F) και υλοποίησε στην Ελλάδα ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου (A.P.L.F. – D.U) σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 με κεντρικό θέμα : La Paix (Η Ειρήνη)
Οι φοιτητές/τριες Στέλλα Αποστολάκη, Νικηφόρος Μαμάσης και Μαρία Μιχαηλίδου, υπό την καθοδήγηση της διδάσκουσας κ. Φωτεινής Σίμογλου, συνεργάστηκαν ομαδικά για να μελετήσουν τη φιλοσοφία των ποιημάτων Haïku και στη συνέχεια, ανέλαβαν τη δημιουργία δικών τους ποιημάτων Haïku εμπνευσμένοι από τη φύση, την αισθητική του ιαπωνικού ποιήματος και την ειρήνη!
Συμμετείχαν και διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό με το παρακάτω ποίημα:

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους/όλες !
ΙΟΥΝΙΟΣ 2025
Στο πλαίσιο του διατμηματικού μαθήματος γαλλικής γλώσσας (επίπεδο Β2) κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους 2024–2025, οι φοιτήτριες/φοιτητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πλούτο του γαλλικού πολιτισμού και της κουλτούρας.
Καταρχάς, μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στην τάξη, εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν τις δικές τους εργασίες. Κατά δεύτερον, τις παρουσίασαν στην τάξη και κατά συνέπεια, μπόρεσαν να αλληλοεπιδράσουν με τους συμφοιτητές/συμφοιτήτριές τους αναπτύσσοντας όχι μόνο γλωσσικές αλλά και διαπολιτισμικές δεξιότητες.
Η διδάσκουσα
Κωνσταντία Μανιώτα
Dans le cadre du cours interdépartemental de langue française (niveau B2) au cours de l’année universitaire 2024–2025, les étudiantes et les étudiants ont eu l’occasion d’entrer en contact avec la richesse de la culture et de la civilisation française.
Dans un premier temps, à travers des activités éducatives au sein de la classe, ils ont élaboré leurs propres projets tout en travaillant en groupes, de façon collaborative et dans un deuxième temps, ils les ont présentés en classe, permettant ainsi d’interagir avec leurs camarades et de développer non seulement des compétences linguistiques mais également interculturelles.
Konstantia Maniota
https://www.lance.auth.gr/wp-content/uploads/sites/75/2025/06/Projets-des-etudiantes-1-32.pdf
https://www.lance.auth.gr/wp-content/uploads/sites/75/2025/06/Projets-des-etudiantes-33-57.pdf
